Twitter

För någon månad sen skaffade jag ett account på Twitter, till mestadels i syfte av att följa uppdateringar ifrån Färjestad BK och kanske lite annat. Eftersom jag är ett sådant stort fan av bröderna Schulman så har det blivit att jag någon gång i veckan loggar in på denna sajt och läser deras underhållande tweets, men tweeta själv gör jag aldrig. När ska första tweeten komma? Hur ska den vara? - Jag har ingen aning. Något jag även undrar över, var att jag i veckan fick en follower, och det var inte en nära vän eller en person jag känner. Istället var det en complete stranger. Då kommer tankarna... vem vill följa mig? Till vilket syfte? - Aja, vi får väl se, man kanske blir beroende av det (Twitter alltså, inte okända män), precis lika beroende som man blivit av Facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0