Störningsobjekt

Klockan är alldeles för mycket och Maria är alldeles för trött. Maria är fortfarande sjuk och Maria har jätteont i halsen... ser ni va jobbigt? Jag HATAR, fullkomligt HATAR folk som pratar om sig själv i tredje person. Större störningsobjekt har jag svårt att hitta. Har hört att det är folk som "lider" av storhetsvansinne som gör det men snälla, kom ner på jorden.

Men det jag skrev var sant, klockan är väldigt mycket och jag är alldeles för trött. Klockan 18.00 kommer tjejerna hit och då ska vi fira att jag och Sofia fyllt år. Allt börjar med middag och därefter förfest. Kvällen är planerad att sluta med utgång så det blir nog kanoners. Måste plocka fram mina dancing-heals bara, haha. Nu måste jag dock duscha, och städa mitt rum, och baka (tydligen)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0