Stolt segrare

Brännbollen gick ju suveränt. Jörgen utnämnde två lagkaptener till två lag, nämligen Maria Ström och jag. Vi fick sedan köra den traditionella välja lirare-metoden och mitt lag blev ju suveränt bra. Tror att efter över en timmes match så stod ställningen 120-nånting för Ströms lag... och 319 för mitt lag! Kungligt bra. Stolt lagkapten, haha. Därefter blev det dusch och sedan bar det av till Castello för att äta tillsammans med hela gänget, en riktigt trevlig kväll. Dock har klockan blivit så mycket nu så att jag behöver gå och lägga mig och sova i stort sett på direkten... aja, imorgon är det ingen reklam och förmodligen filmmys med världens bästa vänner på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0