Missförstånd

Var till ICA precis före stängning och köpte lite grejer åt mamma och pappa, köpte även en liten godispåse till dem och en till mig. När jag kom hem såg jag fram emot en påse fylld med gottigheter som choklad, några surisar men framförallt - choklad. Mamma och pappa tar deras påse först och när jag väl ska börja med min så har de ätit upp deras. När jag då äntligen ska få sätta tänderna i all god choklad så upptäcker jag att det är fel påse. Istället får jag en påse fylld med skumgodisar och lakrits - det värsta jag vet. En fel-mix när vi tog påse! Och min riktiga var ju uppäten så för mig blev det inget söndagskvällsgodis :(

Fel godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0