Kvällen före

Nu har Hanna, Alexandra och till och med Sofia åkt och kvar blir jag, själv i ett stort tomt hus. Läskigt. Tycker inte om att vara själv hemma på nätterna, man vet aldrig vad som kan lura i alla mörka hörn och rum. Källaren är ju bara att glömma, finns inte en tanke på att jag skulle gå ner dit nu. Kvällen var i alla fall mycket trevlig. Mycket snack och jag märkte till min förtjusning att de andra tjejerna var i stort sett lika spända och förväntansfulla som jag. Nu ska jag se på en film på mitt rum och sen sova. Imorgon ska jag besöka södra bomhus finaste brevlåda... och några fler!

Lovade tjejerna att visa denna brevlåda som jag talat så mycket om, lägg märke till lampan och gardinerna i det lilla fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0