Kexchoklad

Idag ute i Bomhus mötte jag en man på cirka 60 år som jag träffar i stort sett varje dag. Han hejar alltid, han säger alltid att jag är snabb och igår sa han även att jag var vacker, något jag tyckte var lite creepy kanske men aja, han är snäll. Idag när jag mötte honom sa han att jag skulle vänta medan han bara sprang in och hämtade något, så kom han tillbaka med en kexchoklad, haha, väldigt snällt! Han sa också att han hoppades på att jag skulle fortsätta som brevbärare där. Lite roligt. Aja, förutom det så har det inte hänt mycket idag, inga krockar och ingen punktering. Ikväll händer nog typ inget heller, slappa, se på film kanske och återhämta sig så man orkar med en jobbdag till innan helgen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0