Hemma

En födelsedag i stugan senare och jag har nu landat på hemmaplan. Gårdagen hade förutsättningarna till att bli en jättebra födelsedag, fint väder, goa släktingar och en massa paket. Men allt förändrades då jag vaknade. Vaknade upp med hög feber, ont i halsen och en extrem huvudvärk. Hela dagen kände jag mig trött, borta och helt slut. Ingen kraft över huvud taget. Idag vaknade jag dock upp och kände att febern var borta och att halsen var det enda som var besvärligt! Vill även tacka alla för de fina gratulationerna och ja, nu måste jag bara se till att göra mitt sista år som tonåring till det bästa. Ribban är hög efter förra året men med mina goa vänner som alltid är grymma så kan vi nog lösa även det.

Det togs ovanligt lite kort denna födelsedag, detta är vad jag kan erbjuda. Lägger ut bilder på vad jag fått senare tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0