Getaway Rock Festival

Inatt stod jag, Sofia, Angelica och Sandra och jobbade på Getaway Rock Festival, från 18.00-03.00. Nu när jag jobbar på posten så går jag och lägger mig mellan tio och elva varje dag så ni kan ju bara gissa om jag var trött. Jag och Sandra skulle vakta ölen, ett jobb som innebar sittandes ner i nio timmar med den här synen framför oss (och en blick på ölen i synvinkeln). Vi såg båda scenerna och det var som att vi egentligen var på festivalen för vi gjorde i stort sett ingenting, det kom aldrig någon som ville stjäla ölen! Tyvärr så är ju inte rock riktigt min musiksmak så det var ju inte den bästa musiken som spelades. Det bästa, om jag måste välja ut något, så måste det vara The Darkness för de var de enda som lät som musik, allt annat var bara vrål och skrik typ.

Ölvakt #1
The Darkness lockade lite mer publik
Såhär såg det 02.30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0