Gävle

Spenderade kvällen med mina två favoritpersoner. Hanna och Sofia. Som studentpresent fick jag och Sofia en middag i gävle utav Hanna och varför inte passa på att använda det "presentkortet" en fin sommarkväll i Juli? Middag på Brända Bocken och bio efter det. Vi såg på Bridesmaids och näst efter Baksmällan så har jag aldrig skrattat så mycket på bio. Tårarna rann nerför mina kinder, det var inget sorgset över huvud taget, men jag skrattade så mycket och det gick inte att få ett slut på det. Fantastiskt rolig film och en fantastiskt bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg er i parkeringshuset, men ni var en bit bort så ville inte skrika på er. :) Trodde ni hade varit på Harry Potter IGEN, haha ;P

2011-07-28 @ 22:48:24
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0