Friends



Kvällen började med picknik i stadsparken tillsammans med några efterlängtade gamla klasskompisar. Frida, Angelica, Victoria, Emma och Emma. Vi pratade om allt från de dagar som passerat till de dagar som komma skall - d.v.s. vad alla skall göra i höst. När jag nu tänker på det så mycket så känner jag mig mer och mer sugen på att börja direkt, d.v.s pendla fram och tillbaka till Uppsala varje dag. Jag älskar att studera, jag vill bli lärare och jag vill bli det så fort som möjligt. Varför måste något stoppa mig egentligen? Aja, det är mycket att fundera över, besluten jag tar nu kan komma att förändra hela mitt liv. Eller ja, inte bara kan, det kommer att förändra hela mitt liv!

Det var inte riktigt det jag skulle skriva om men som ni vet så flyger fingrarna bara iväg på tangentbordet för mig. Det jag tänkte skriva var att kvällen avslutades, som så många gånger förr, i Ugglornas vardagsrum tillsammans med några goa kickor. Alexandra, Jennie, Julia, Hanna och Ellen är namnen på dem och filmen blev ingen film, utan istället avsnitt ifrån Solsidan säsong 1. Kan aldrig bli fel. Inget godis ikväll, vad har hänt? Brukar alltid ha filmgodis eller en fruktsallad eller nått liknande. Ja, idag blev det helt enkelt ingenting. Förutom Hannas hembakta bullar som hon kom över med, inte dåligt det inte. Nu ska jag sova och imorgon väntar jobb, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0