Drawings

Att träffa Angelica igen var som att vi aldrig varit ifrån varandra... trots att cirka två veckor är rätt så lång tid. Riktigt roligt var det, vi såg på The Tourist och sen även The Notebook. Hur kan man inte älska Noa i The Notebook är min fråga... och även Johnny Depp i The Tourist? Snygga grabbar. Idag återuppväcktes en gammal passion till mig. Förut älskade jag att rita, jag har alltid varit kanske okej på det men är det roligt så är det ju något man ska hålla på med. Så idag kom jag på tanken att ta fram skissblocket och pennorna och börja rita. Är långt ifrån klar men efter en timme ungefär så såg det ut såhär, kan ni gissa vem det ska föreställa?

Denna ritade jag 2009 som en hyllning av idolen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0