3 år

Åkte ut till stugan igår för att ta det lugnt, bada, åka båt, spela tennis, käka och träffa släktingar. Riktigt trevligt, skönt att slappna av efter den veckan som varit. Nu ska jag snart åka till järbo för att träffa mormor och morfar men först tänkte jag säga att idag har jag haft bloggen i tre år. När jag startade bloggen för tre årsedan så trodde jag nog inte att jag skulle ha hållit på så länge som jag gjort, men man blir nästan lite beroende av det. Under de här åren har ni följt med mig på 5 utomlandsresor, Italien, London, Mexiko, London igen och tillsist Gran Canaria. Under de här åren har min vänskapskrets även ändrats en del. För tre årsedan tror jag att jag umgicks mest med Hanna, Angelica och Ellen. Tre sanna och goa vänner som fortfarande står mig mycket nära, men nu har några fler även tillkommit till den listan. De vänner jag har nu är de bästa man kan tänka sig, en härlig blandning av allt! Jag hoppas att de läsare som följt mig nu ett tag fortsätter att göra det så skapar vi åtminstone ett grymt år till på listan.


Här är bilder ifrån helgen, men det kommer mer senare
Plockepinn

Kommentarer
Postat av: "Cash"

Sannerligen var det en härlig helg! Skönt o slappa lite... ses i möra majs!

2011-07-10 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0