Torsdag

Hejhej!

Har nyss kommit hem från träningen och fick se de sista minutrarna i FBK - DIF. Det var inga roliga minuter om man säger så, förlust på straffar vilket betyder 5:e raka förlusten - KUL! Aja, life goes on I hope. Är ju ledig imorgon t.ex. det är ju väldigt skönt. Fan va det känns som att jag skryter om det, förlåt för det men jag tycker bara det ska bli så oerhört skönt (om ni inte redan märkt det), haha.

Fick se en utav mina söta kusiner på TV idag också. Det är ju nå handbolls-grejs i Linköping just nu och idag spelade Island mot Norge och då fick min kusin och massa andra småtjejer gå in med spelarna på planen. Riktigt söt var hon, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0