Tisdag

Har nyss storstädat rummet, tvättat mina lakan och även hunnit med lite plugg. Skönt. Ikväll är det ju som sagt träning och den stora frågan är hur jag ska kunna springa med den här träningsvärken. Det blir nog intressant att se tror jag! Haha, imorgon har jag förmodligen min enda "mördardag" i skolan, så som det ser ut på schemat i alla fall. Varje Onsdag kommer nog bli rätt jobbigt men eftersom mån-tis-tor är så lugna så borde man klara av en dag fullspäckad med lektioner. Förra året klarade man ju av 5, eller det var det man kanske inte gjorde. Tvåan är som natt och dag jämfört med trean. Då gick vi varje dag nästan mellan 08.00-16.00. Nu har jag ungefär två lektioner om dagen. Helt sjukt hur de har lagt kurserna på NV. Fast iofs så är det rätt skönt att ha det lugnt på den sista terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0