The best there ever was

2010. Vart ska man börja? Ett fantastiskt år, måste säga att det är det bästa någonsin - hittills i alla fall. Vem vet, 2011 kanske blir bättre men det känns som att ribban redan ligger så högt eftersom 2010 var så bra. Det som gjorde 2010 så bra som det var, var nog vännerna. Under det här året har min vänskapskrets utökats och ett sånt fint "gäng" bildats. Tillsammans har vi firat allas födelsedagar, festat, badat, haft mysiga hemmakvällar, åkt pulka, åkt till Stockholm, åkt till stugan och mycket mycket mer. Året som var så fantastiskt kunde inte sluta på ett bättre sett än vad det gjorde - tillsammans med världens bästa tjejer. Nyår blev ett bra slut på något fantastiskt. Just nu ser jag inte fram emot framtiden, jag tittar bakåt. Jag ser tillbaka till ett år fyllt med glädje, skratt och lycka. Under 2010 blev jag ännu mer vän med världens bästa tjejer, jag fyllde 18, jag tog körkort och jag gjorde så mycket mer. Det jag kommer minnas utav 2010 var att det var ett fantastiskt år, ett år som jag inte ville skulle ta slut. Det jag kan säga att jag saknade under 2010 var ett SM-guld till Färjestad och en till resa till Mexiko, men med rätt vilja och hopp så får jag kanske dessa önskningar under 2011.
Vill tacka alla mina underbara vänner, familj och absolut min syster för ett fantastiskt år, och så tycker jag att vi ska försöka att göra 2011 till det bästa. Om det når upp till 2010 det får vi se, men det jag vet är att det kommer att bli svårt att slå. Eftersom detta blev ett inlägg om 2010 så får ni lite senare ett inlägg om hur de sista/de första timmarna av 2010 och 2011 var.

Tack för att NI gjorde nyåret så bra, tack för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0