"Sovmorgon"

Hejhej!

Lång sovmorgon idag. Vet inte ens om man kan kalla det sovmorgon längre när man börjar 15.00 och ska ha en innebandyträning då. Aja skönt är det i alla fall, vilken etikett man än sätter på! Imorgon ska jag egentligen börja 09.10 men min fysiklärare har blivit sjuk vilket betyder att jag kommer att ha en lektion imorgon som är mellan 13.30 och 14.40. Härligt! Nu ska jag ta och göra lunch. Pussss

UPDATE: Fick nyss se att min samhällskunskap var inställd imorgon vilket betyder att jag är ledig hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Ellen

så himla skönt med lediga fredagar! :D fast jag ska ju jobba imorgon... men allt för resans skull!! puss snygging

2011-01-20 @ 20:41:40
URL: http://ellenlinnealindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0