Skönt

...det är när man kan bocka av uppgift efter uppgift ifrån sin tunga "plugglista". Har dock bara gjort två uppgifter utav alla de jag skulle göra men det är mer än vad jag hade gjort i morse så jag är nöjd. Ikväll ska jag plugga biologi och imorgon ska jag sitta hela dagen och plugga biologi eftersom provet vi ska ha på tisdag omfattar allt vi gjort i kursen sedan oktober och sammanlagt är det lite över 100 sidor, ca 5 labbar och typ 250 punkter som man ska kunna. Väldigt roligt! Nu ska jag ta och vila ett litet tag, har suttit framför datorn och pluggat sedan ungefär 12.00 imorse och skrev precis klart en fördjupningsuppgift om EU och EMU.

Förutom att vara klar med allt plugg så drömmer jag även om våren. Nästintill påväg nu när det har varit 0,5 + grader ute! Slaskigt och tråkigt, men hoppas det håller i sig så allt kan försvinna på samma gång istället för att det nu blir slask som sen fryser till is och sen kommer mer snö och lägger sig upp på allt, ja ni hajar. Let's stay positive.

Kommentarer
Postat av: hanna

åå när det där kortet togs kommer jag ihåg att vi hade jättehärliga vårkänslor!! lääääängtar

2011-01-16 @ 19:19:36
URL: http://hannarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0