Positiv är mitt mellannamn

Äckligt dålig dag! Engelska-presentationen gick helt okej - kunde ha gått bättre, men det säger inte så mycket eftersom det alltid kan gå bättre i vad man än håller på med. IBG var till en början kasst. Grymt tråkigt, grymt jobbigt och jag vart grymt irriterad. Dagen fortsatte med att man spenderade över 2 timmar i skolan på kvällen. Det var öppethus och jag och Angelica var tvungen att sitta där och berätta lite om NV. Träningen sen gick helt okej, det var roligt och för min egen del gick det, som sagt helt okej. När man kommer hem så får man se att Färjestad återigen förlorat. När det händer spelar det ingen roll vad som hänt på dagen innan, för mitt humör blir alltid kasst efter en förlust. Jag kan ha världens bästa dag och det kan lätt förstöras med en förlust, jag kan även ha en helt okej/kass dag som idag och en förlust försämrar då mitt humör till max!! Som jag sagt förut så tror jag nog att jag skulle ha börjat med något instrument istället, finns inte riktigt något att irritera sig på där. Aja, vi hörs imorgon, skolan 09.00-12.00 och sen Valbo/Gävle med tjejerna. På kvällen ska Frida firas så det blir nog superkul.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet inte om jag vågar slänga in en kaxig kommentar då om dagens match eftersom ditt humör inte är på topp, så jag är tyst och väntar tills vi ses nästa gång. ;) Kramis!

2011-01-27 @ 23:38:52
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0