Måndag

Hejhej!

Har precis kommit hem. Gick helt okej idag ändå, men har biologiprov om en vecka som innefattar ca 100-120 sidor av allt vi gjort från och med oktober. Känns väldigt roligt. Igår läste jag ut Kjell också. En riktigt bra bok som alla borde läsa. Gillade Kjell Eriksson innan men nu älskar man han nästan. En väldigt smärtfull resa man får följa men ändå så är det så roligt. Jag vet inte hur många gånger jag suttit och fnissat för mig själv, men å andra sidan så sitter man nästa sekund och nästan får tårar i ögonen. Mitt tips, läs boken så förstår ni själva.

Ikväll är det träning, fys tyvärr och då är det både löpning utomhus som gäller och sen hårdkörning inomhus.

Världens snyggaste NV-brudar...
Och förresten, på NV har vi rosa granar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0