I feel a change in the wind

Hejhej!

Har precis kommit hem efter en bortamatch mot Falun som spelades i Enviken, 2.6 mil ifrån Falun. Tyvärr fortsatte inte vår vinnartrend men vi spelade sjukt bra. En förlust med 7-6 mot Falun är inte dåligt och om vi tog bort straffen de fick så skulle det lika gärna kunna ha varit 6-6. Alla spelade riktigt bra och vi spelade som ett lag då vi kämpade för varandra i alla minuter (förutom möjligtvis ett tag i första perioden). Riktigt kul för både jag och Sofia fick göra ett mål idag också. Något som är ganska sällsynt för i alla fall den ena Ugglan, d.v.s. mig. Fick med mig en assist också så det känns skönt! Nu ska jag bara slappa och frukta inför morgondagen... Tack för matchen idag Aston, nu fortsätter vi såhär resten av säsongen. 2011 verkar vara vårat år - hittills i alla fall.

3 söta yoghaaart-brudar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0