Förresten...

  • om 100 dagar är det dagen med stort D. Jag pratar inte om studentkryssningen, jag pratar inte om balen och jag pratar inte om studenten. Om 100 dagar är det nämligen Gran Canaria som gäller för mig och 7 andra underbara och grymma brudar. Countdown has begun! Vilken sjukt grym sista termin man kommer ha,.



  • Förresten #2: Idag efter träningen så skulle pappa åka och handla och jag ville ha bananer. När han kommer hem har han med sig dessa bananer,.. Direkt hämtad från plantorna i centralamerika eller?

  • Förresten #3: Färjestad vann ikväll borta mot AIK, 1-3, andra raka segern och det verkar som att det har vänt - i alla fall på bortaplan. Imorgon är det upp till bevis, blir det femte raka hemmaförlusten eller kan det vända även i Löfbergs Lila Arena?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0