Förhoppningar

Godmorgon!

Ska ta och äta frukost nu men tänkte att jag kunde skriva någon rad först. Idag känner jag bara för att ta det lugnt, och det är förmodligen det jag tänker göra också. Ikväll måste man väl ner till jernvallen förmodar jag. Derby ikväll mellan Aston och Alba. Det som är skönt, och det som man har i ryggen är resultatet från förra matchen, då Aston vann med 14-5. Man kan ju bara hoppas på en repris men om jag ska vara ärlig så förväntar jag mig det värsta. För isf blir en förlust lättare att ta, och en vinst så mycket roligare. Egentligen är det ju bara en vanlig match. En match om 3 poäng, men det värsta med den här staden är att så fort det händer Aston nånting så får man höra miljarder ord om det - i flera månader efter. Så ikväll så kommer jag såklart heja på Aston, jag kommer verkligen att hoppas på att dom gör en bra match, om dom gör det så finns det ingenting för annat att klaga på. Och egentligen spelar det ingen roll hur matchen slutar. Aston har redan visat en gång vad dom kan, så det är egentligen inte dom som har pressen på sig. Antingen blir det 2-0, eller 1-1 i matcher i division 1s största derbyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0