Dorian Gray

Hejhej!

Verkar som att det kommer att bli en lugn söndag idag, något som jag tycker verkar låta väldigt bra. Jag har nyss sett på Dorian Gray. En film baserad på boken, The Picture of Dorian Gray, en bok som jag, Sofia och Alexandra nyss "läst" med Eng C. Filmen var helt sjuk verkligen! Något väldigt annorlunda och ...knäppt. Tror inte att jag vill se filmen igen. Den var bra och absolut sevärd, men att se den mer än en gång vet jag inte riktigt om man ska. Eller snarare jag ska.

Nu ska jag återgå till min lugna söndag och sen får vi se om det blir innebandy ikväll eller nått annat.


PS. Sorry Alexa för att jag såg filmen, kunde bara inte hålla mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0