Bäst

Hejhej!

Har precis kommit hem ifrån Frida. Vi var sammanlagt 10 tjejer som snackade, käkade, firade Frida och bara hade det riktigt roligt. Det blev cola för mig och några fler brudar ikväll medan Alexandra och Victoria skulle hjälpa Frida med en premiärtur på Goya. Så när de stack iväg dit vid ungefär elva så åkte vi andra hem.

Helgen i övrigt då, hur kommer den se ut? Jo, imorgon ska jag, Sofia och mamma åka runt lite i Gävle för att få inspiration till en balklänning, kommer nog prova några imorgon men förmodligen inte köpa! På kvällen är det match, hemma mot Valbo, och sen får vi se vad som händer utav resten av tiden. Blir kanske att vi planerar en tillbaka resa till min drömstad i helgen också, hoppas hoppas hoppas. Nu ska jag se på eclipse tror jag och sen sova, pusss!

Världens bästa! Vad skulle jag göra utan er? (+ ellen såklart, som inte är med på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0