Att Aston skulle vara "lillebror" nu, det är bara löjligt!

Oj, vad ska man skriva nu? Ska jag skriva ner allt jag tycker och tänker i ett meterlångt inlägg där jag försöker bevisa något som förmodligen bara jag tror på eller ska jag acceptera det faktum att det blev en förlust och inte skriva knappt nånting? Jag väljer det senare alternativet, jag tänker inte "skylla" på att Patrick var sjukt duktig i mål, jag tänker inte skylla på att vi aldrig satt våra chanser och jag tänker inte skylla på att domaren var dålig. Det enda jag tänker säga är att nu är det oavgjort och att Aston skulle vara "lillebror" efter, speciellt den första matchen då det var utklassning, och sen var det den här matchen som var rätt jämn förutom Patrick som faktiskt var grym i mål, ja, att Aston som sagt skulle vara "lillebror" nu - det är bara löjligt! Just nu finns det inget lag som är "bäst" i Sandviken, det finns ingen storebror och det finns ingen lillebror, om man nu ska sätta en etikett på lagen så måste det vara tvillingar, för under de här två matcherna ser det ut såhär: lite statistik, Sammanlagda målen de båda matcherna: 16-11 till Aston, Skotten i den här matchen: 30-19 till Aston! Jag tycker inte att man ska bete sig på ett kaxigt sätt efter en vinst som lika gärna kunde ha slutat åt det andra hållet. Jag tycker att man ska acceptera att det finns två lag i Sandviken, och mellan dom står det 1-1. Nu blev det här ett rätt långt inlägg ändå men ibland springer fingrarna bara iväg på tangentbordet. Vi hörs imorgon istället, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0