Tjejkväll

Nyss lagt mig i sängen efter att ha umgåtts med mina kickor sedan 20.00 fram tills ja nuu typ. Efter idol blev det en massa snack och sen - ännu mer. Blir så när man inte haft kontakt sedan i lördags typ. Saknat det och jag älskar mina kickor. Vad vore ett liv utan er? Rätt så blankt om ni frågar mig. Helt sjukt ändå, vi är alla så väldigt olika men tillsammans blir det oftast en kanonbra mix.
Nu ska jag sova och imorgon väntas match, får se hur det går med min dumma hals som just nu är konstig. Är hes och sådär men det ska gå långt innan jag ställer in en match på grund av att jag är krasslig.

+ att min goa vän ellen var hemma nuu igen, kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0