Tisdag

Har precis käkat lunch och sitter nu och lyssnar på mina goa "vänner i etern" Christer och Morgan i programmet Christer i P3. Riktigt bra!

För att dra tillbaka tiden lite. Ni kanske kommer ihåg att jag, Frida, Alexandra och Sofia fick förmånen att få vara V.I.P på eventet Nelly High Heels som ägde rum på Goya i Gävle den 3 Augusti. Reglerna var enkla, är ni V.I.P. eller en utav de 100 första in så får ni en goodiebag fylld med roliga grejer + ett par valfria gratis skor ifrån Nelly höstkollektion. Jag valde då ut tre stycken som jag tyckte om, numrerade de som man skulle med en 1:a, 2:a och en 3:a och sedan dess har jag väntat med förväntan kanske man ska säga. Alexas skor har kommit, Sofias har kommit och Fridas har kommit... men inte mina. Så nu tog jag saken i egna händer och kontaktade Nelly. Fick detta mail till svar och nu känns allt superbra och jag är fortfarande mycket förväntansfull :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0