Saknad av dagliga rutiner

Träningen är slut, halsen överlevde och nu återstår det tråkigaste som finns på denna jord - att duscha när man egentligen behöver sova! Vet att det inte är ett värdsligt problem då jag ska vara glad över att jag har vatten i en kran men eftersom man ska upp vid 06.15 imorgon så känns det inte så lockande att behöva tvätta håret och vara vaken till minst 00.00 nu. Isch.

Vill se på dagens avsnitt av julkalendern, vill se på film, vill sova, vill ha candy... vart vill jag komma? - Jo, det är mycket man vill... lite man får! Imorgon gör jag bomhus osäkert igen, hehe. Godnatt ni lyckostar som kan gå och lägga er nu ♥
Riktigt bra: First Aid Kit – The Lion's Roar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0