Riktigt gött!

Färjestad var det bättre laget i två perioder. I sista perioden var det i stort sett hög press mot Torpet hela tiden. Men det blev tillslut en 1-3 vinst på bortaplan mot Hv71 och den läskiga varannan-vinst-varannan-förlust-sviten är bruten! 13 matcher i rad spelade Färjestad med hela tiden samma slut. Varannan vinst - varannan förlust. Eftersom de vann i lördags - så hade jag förväntat mig en förlust idag. + att det var mot starka Hv på bortaplan. Men åh så glad jag blev när vi ikväll kammade in 3 färska, välbehövliga pinnar. Att Nihlstorp är en gud i mål gör ju bara saken bättre!

+ att Färjestad nu gjort klart med en Kanadensare vid namn Stefan Meyer. Väldigt intressant! Ser ut att bli en fin winter/early spring ändå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, söt du är lilla Majs! Men jag behöver bara missa två matcher, så det är ju bra :) Riktigt taggad till Alba-matchen! Då jääklar. ;) Huh, tänk om mitt älskade Brynäs kunde ta lite 3-poängare också.. urk. Ses imorn på träningen? :) Puss! <3

2011-12-05 @ 22:48:45
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0