Postis

Hemma efter en annorlunda arbetsdag skulle man kunna säga... på tre olika vis. För det första så fick jag gå något helt annat idag. Lite på 64, en bit av 62, hela 63 och hela 61, på ett sätt var det väldigt skönt. Blir så sam-samma att göra samma sak varje dag. Samma ingångar, samma våningar, samma folk som bor där, idag blev det som sagt något helt annat. Mer villor = bättre för halsen! För det andra så snöade det idag... och det låg en massa snö på marken vilket ledde till att moppen gick inte riktigt som man ville. Gick knappt att backa, fick ofta stanna och dra moppen åt något håll eftersom den bara slirade hela tiden. För det tredje så träffade jag idag Emelie Wassberg ifrån vårat lag ute på turen. Riktigt roligt! Jag träffar ju aldrig någon jag känner under jobbet eftersom jag inte känner några i varken bomhus eller sörby helt enkelt.

Nu tänkte jag vara lite tokig och bjuda på förmodligen en utav de mest osmickrande bilderna man kan hitta, men vet ni vad? - Den bjuder jag på, tänkte även se till så att ni ser hur vackert rund min moppe-hjälm är:

C:\Users\Media Markt\AppData\Roaming\PhotoScape\batchG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0