Nyårsaftons planer

Godmorgon!

Jag har under någon veckas tid funderat lite på hur jag ska skriva det här sista inlägget på 2011. Jag tror dock inte att det här blir det sista, jag tror jag kommer hinna med ett till innan allt börjas! Kan väl börja lite enkelt - med att berätta dagens planer. Det är egentligen lite av en hemlighet men jag berättar det här ändå. Klockan 09.30 ska vi hela gänget, som är Sofia, Patrick, Alexa, Mattias, Jennie, Markus, Hanna, Viktor, Frida, Ellen och jag åka till Högbo Ridklubb. Där har vi fått turen att låna 2 ridskolehästar på grund av Alexandra och Frida. En förmiddagsaktivitet som kommer bjuda på skratt och kanske några tårar. Jag är nog världens sämsta på att rida men kul är det absolut!

Därefter åker vi hem och duschar och åker sedan ut till vår stuga i Hedesunda. Där ute blir det att vi fixar oss tillsammans, lagar mat tillsammans och sedan när Angelica ankommer så börjar vi äta. Kvällen kommer att fortsätta med lekar, en hel del god dryck och en hel del fyrverkerier. Upplagt för en perfekt dag helt enkelt! Nu ser vi till att det här fantastiska året får en värdig avslutning.

Som sagt.. jag vet att det här inte blir det sista inlägget för idag! Jag kommer absolut summera året, berätta om dess värsta och bästa stunder. Men nu blir det inte mer än såhär, vi hörs efter ridningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0