Gameday

"Vad trökig hon är, varför lägger hon aldrig upp bilder?" - kanske ni tänker. Eller kanske bryr ni inte er över huvud taget, men för er som vill se massa bilder ifrån London så kommer här en ursäkt... lite undanflykter men på ett ungefär en förklaring. Jag har bara inte haft tid och för er som har egen blogg så vet ni att lägga upp bilder tar tid. Nu är dock ett perfekt ögonblick för att sitta och pula med det där men, bilderna är på en annan dator och Maria orkar inte resa sig ur sängen just nu. Men nu ska jag börja tala sanning och säger att bilderna kommer så fort som möjligt, kan lova er att dom är ute innan helgen är slut!

Nu är det ladda inför match som gäller. 17.30 på Arena Jernvallen möter vi Strömsbro och tycker det är så himla tråkigt då jag har världens värsta hosta + förkylning. Det brukar gå långt innan jag struntar i en match på grund utav detta men nu vettefan. Kan man inte andas när man ska somna, hur ska man då kunna andas ute på plan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0