Fy

Hemkommen ifrån jobb. Gick rent åt helvete idag. När jag var klar med fjärde ingången på urberget så började jag känna att jag knappt kunde andas. Kände att jag skulle ringa Pär och säga att jag åker hem... men jag gjorde inte det. Jag bet ihop. Jag gjorde alla 38 ingångar ändå och jag har aldrig känt de så jobbiga som de var idag. Som sagt ingen träning för min del ikväll, istället blir det hockeykväll. Hv71 vs. FBK Canal+ Sport1 19.00.
Btw. tre grabbar till JVM ifrån Färjestad och tre grabbar till Tre Kronor till Channel one. Riktigt kul men tycker ändå att det är konstigt att inte Nihlstorp får chansen, den killen är för mig, just nu, bästa svenska målvakten i elitserien. Känns som ett solklart val till Tre Kronor. Utan han skulle Färjestad inte haft någon chans att förändra den där usla inledningen på säsongen. Tycker också det är konstigt att Wallin, som det börjar gå skitbra för nu (4 mål på 4 raka senaste matcherna) inte får vara med i Tre Kronor då han alltid brukar vara klar där. Men aja, kul för Jonas Frögren, Micke Johansson, Mattas Sjögren och även kul för smågrabbarna Oscar Klefbom, Jonas Brodin och Erik Thorell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0