Clumsy moments

Hallå där! 

Vad har jag som är värt att nämna nu? Jo, jag har en varning, en varning för ishalkan! Idag har jag druttat på ändan två gånger. Ena gången var det på Östra Strålgatan i Bomhus, jag gick med en bunt post fram mot en brevlåda och märkte då inte den stora isfläcken. En hundradelssekund senare jag låg på marken och såg hur all post flög upp i luften och sen iväg åt alla olika håll. Lyckat Maria! Känns som att ett fint blåmärke kommer vara på plats imorgon.

Fall nummer 2, ja då handlade det inte om isen, då handlade det mest om att jag är klumpig... plus att det var lite reklamens fel också. Jag var inne i en ingång, fortfarande i Bomhus, och gick nerför en trappa, såg inte så mycket då jag hade en stor hög reklam och post i min famn och missade då ett trappsteg. I all hast fick jag tag i räcket vilket ledde till att jag bara föll ungefär 5 trappsteg.

Som sagt, så är det här en varning till er som är lika klumpiga som jag, se er för! I framtiden kommer jag bära dom här, som jag fick av min chef idag på eftermiddagen då han hörde talas om mina fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0