Högbo med kickorna

Haft en jättebra dag hittills. Åkte upp till Högbo med Alexandra, Julia, Jennie, Sofia, Malin, Ellen och Hanna. Där spelade vi minigolf och sedan avslutades allt med en god glass inne hos Jessica Ytterbom i högbo qvarnen. Minigolfen gick kanon, team M. Uggla vs. team S. Uggla. Tyvärr vann Sofias lag... men jag kom tvåa - utav alla. Måste känna mig rätt stolt, förlorade dock mot lilla renisen som vann tävlingen med en poäng... det kan man kalla otur. Nu ska jag visa er dom här fina bilderna och sen ta det lugnt tills kvällen då det tyvärr är en "avskedsmiddag" för min bror Daniel som flyttar till Linköping på måndag.

Tack för idag världens bästa tjejer, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0