Sommaren är över... i alla fall om man ser till mängd post

Nu har jag kommit hem och är piggare och gladare idag. Är det delicatobollarna ifrån igår som gjort susen eller kan det vara det faktum att det var mindre post idag? Jag gissar på båda. Det var mindre post idag men jämför man med i somras så var det ändå mycket. Men det gick bra och det var rätt kul också. Jag känner dock att kroppen är helt slut nuförtiden. Igår fick jag ont i knäet av att stå upp så mycket från ungefär kvart i 8 till halv 1. Knät är ju lite halvtokigt, trots att jag har opererat det. Men det är väl något som jag måste leva med, att jag alltid kommer att ha problem med det. Om jag ska fortsätta på "gnällspåret" så kan jag också säga att ryggen gör ont och även armarna. Blir mycket lyfta och bära. Nu ska jag vila och sen ikväll är det träning, men eftersom hostan vägrar försvinna så sitter jag på läktaren denna gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0