“Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away”

Hejhej!

Tisdag idag vilket omedelbart betyder träning. Fram tills den så är det lunch med kickorna som är inbokat. Tur att man har dem i sånna här tider. Vad skulle man egentligen göra utan dem? Jag älskar hösten/vintern/halva våren eftersom man då har hockeyn och innebandyn att luta sig på. Däremellan älskar jag filmkvällar med mina favorittjejer, pratstunder, biostunder, fikastunder... ja alla stunder som finns. Stunder som gör en riktigt lycklig. När jag tänker på den kombinationen, kickorna - och stunder som gör en lycklig finns det egentligen bara ett tydligt svar! Gran Canaria. 3 och en halv månad sen nu och jag har längtat tillbaka nå så galet mycket. Tittat på kort om och om igen och det är sjukt hur mycket känslor ett enda kort ger. Man tänker då tillbaka på vad man gjorde vid exakt den där tidpunkten, om det var någon som sa något annorlunda, något som luktade speciellt eller känslan av solens starka strålar på ens rygg. Därför får ni nu en kombination. Ett kort på mina favoritkickor men samtidigt ett kort som frambringar sjukt mycket minnen och känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0