Karlstad i September?

...det har varit min dröm sedan jag var ungefär 8-9 år. Jag har alltid drömt om att få åka ner till Löfbergs Lila Arena och se mitt mästarlag live i deras hemmaarena. Jag älskar att se hockey live. De bästa stunderna i mitt liv är när jag får åka till Läkerol Arena och se Brynäs mot Färjestad. Nu har jag chansen att få se Färjestad mot Brynäs i Löfbergs Lila Arena, det är en helt annan sak. Anledningen för att jag aldrig åkt ner på tio år är för att jag inte haft någon som haft lust att åka ner till Karlstad och se på hockey med mig. Jag har aldrig någonsin haft en tjejkompis som varit intresserad av hockey på samma sätt som jag är, nu har jag det. Den 24 September kan jag få min dröm uppfylld, jag kan få se Färjestad live i deras hemmaarena. Vet inte hur hemresan kommer bli dock eftersom jag ska åka med Sandra som är så mycket brynäsare som man kan bli. Vore hur kul som helst i alla fall och vi får ju bara hoppas på att Färjestad vinner, annars har man en kaxig tjej med sig på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du måste få se ditt kära lag på hemmaplan! Det är fan dags nu. ;) Ska bli kul att åka med dig tjejen! Vi kommer nog få en trevlig resa, får kanske inte ta det så jättehårt om det blir vinst eller förlust. Är ju som sagt långt kvar av säsongen ändå, hehe...



Ses på träningen imorn :) Kramis!

2011-08-10 @ 20:04:05
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0