Jag saknar dig

...är titeln på en nyutkommen svensk film. Filmen handlar om två tjejer som är enäggstvillingar. Helt plötsligt så dör den ena och den andra tvillingen får lära sig att leva utan sin identiska tvillingsyster. Ikväll ska jag, Alexandra, Julia och Frida se den filmen i Gävle. Känns som att jag kommer att kunna sätta mig in lite i den rollen och jag kommer nog komma ut ifrån biografen med tårar. Personligen skulle jag aldrig någonsin kunna tänka mig en värld utan min enäggstvilling Sofia. En enäggstvilling är så mycket mer än ett syskon och en vän. Det är en person man upplevt varje del av sitt liv med, en person man har ett speciellt band med. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara den enda dottern till Kajsa och Patrik Uggla, jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan Sofia. Blir spännande att se hur den här filmen är och som sagt, jag blir inte förvånad om lättkänsliga jag får några tårar rinnandes nerför kinden ikväll.


Kommentarer
Postat av: ellen

Fina du och fina ni!

2011-08-21 @ 23:26:41
Postat av: sofiauggla

love!

2011-08-21 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0