Gävle all day

Vart fullt upp denna fredag. Åkte vid 14.00 och käka på matkällarn tillsammans med julia, väldigt trevligt. Därefter plockade vi upp renström och drog vidare mot gävle för att "sätta sprätt på lönen". In my dreams säger jag! Hittar absolut ingenting, trångsynta människa, haha. Aja, måste in någongång nästa vecka och kika också för garderoben bara suktar efter nya tyger, modeller och färger. När jag väl kom hem i alla fall, någongång runt halv 8 så blev det direkt iväg och köpa mat till mig och papi. Utemat två gånger på en dag, inte bra maria! Men två matcher i helgen får en nog att springa en del. Nu tänkte jag köra på en no-candy-evening för en gångs skull eftersom att det är match imorgon, måste ladda tidigt sörru. Aja, vi hörs imorgon innan matchen, men tills dess, tack för att ni läste och ha en bra kväll.

Lånade bilden ifrån Julia. Tagen idag på matkällarn med en kanongo pizza framför sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0