Bloggtrött

Tänkte bara säga att jag lever och att jag inte har lust att blogga. Är väldigt trött eftersom att jag går upp 06.00 varje morgon och kommer hem runt 17.00. Skönt att få jobba men det tröttar ut en... verkligen. Igår skjutsade vi in bror till centralstationen i Gävle. Hans tåg gick då till Linköping och nu vet jag inte när jag träffar han igen, hoppas att han hälsar på --- ofta. Igår åkte även Hanna B till USA för att bli Au Pair i ett år. Säger Hanna B precis som vi gjorde när vi var små. Då var det Hanna B och Hanna R. Vanesak. Jag hoppas i alla fall att min gamla barndomsvän får ett fantastiskt bra år!

Jag ska blogga mer, det blir bättre till helgen men ska försöka få iväg fler inlägg under veckan också. Ha det bra! 

Bye bye brother

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är en Au Pair?

BTW Älskar din blogg:)

2011-08-16 @ 20:13:45
Postat av: Anonym

svar: en au pair är en person som bor hos en familj och är typ som en barnvakt till barnen i familjen.



Kul att du tycker det :)

2011-08-20 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0