Världens bästa lag

Hade en jättebra kväll igår hemma hos Ström, på Oden och på Lobby tack vare 19 underbara tjejer i Aston dam. Gårdagskvällen var ett avslut, ett avslut på en säsong som varit både rolig och jobbig. Säsongen har pendlat väldigt mycket för vår del. Fram tills jul var det ingen bra säsong. Vi spelade sådär men vi fick aldrig turen med oss heller, något som ledde till en väldigt dålig start på säsongen 2010/2011. Efter jul vände allt kändes det som, med två nya åmotsbrudar i laget växte hela laget och vi spelade riktigt bra. Vi vann flera matcher och vi var även mycket nära att slå Falun, det är mina minnen ifrån Januari. Då var det riktigt roligt att spela, vi hade kul tillsammans och vi kämpade för varandra. Nu när säsongen är slut är det sånna minnen jag vill titta tillbaka på, roliga minnen då vi jobbat tillsammans. Jag känner att det här laget har socialt sett varit det bästa laget jag någonsin spelat med. En härlig blandning av allt från en skön forsberg till en komisk ytterbom. Hela laget är outstanding. Vill tacka tjejerna i Aston dam för en jätterolig säsong och en superbra kväll igår, nu är det bara att plågas tillsammans på försäsongen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0