Valbo

Hejhej

Har nyss kommit hem från Valbo med Sofia. Åkte in desperat efter ett par nya byxor och det var precis det man fick med sig när dagen var slut också. Ett par nya svarta, som inte är gråa och urtvättade!! Wohoo. Fick med en mörkblå loose tisha också. Väldigt skön. Allt från Carlings. Köpte även lite småsaker som torrschampo, ögonbrynspenna, eyeliner och foundation. Sofia fick också med sig ett par nya jeans och en ny t-shirt, så det gick rätt så bra för tvinsen idag. Härligt. Fick svara på frågor ifrån en tjej som gjorde marknadsundersökningar om Brynäs också. Hon frågade hur många gånger jag gick på matcher, vad jag tyckte var viktigast, vad jag tyckte  dom kunde förbättra o.s.v. Tillsist så fick jag lämna min epost så skulle dom skicka en gratis-biljett till nästa säsong. Roligt tycker jag, men känns konstigt om dom ska skicka en, inte så att man vill gå på hockey ensam precis. Haha, nej men en lättförtjänt hockeybiljett må jag säga.

Nu har jag dock ångest över att jag inte pluggat!! Blir tokig. Måste ta tag i det, snart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh. Najs med gratisbiljett! Då har du lite pengar över att kunna komma in till mig i Brynässhopen och handla ;)

2011-04-04 @ 07:31:04
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0