Valbo

Blev en tur till Valbo med Hanna och Alexandra. Åkte buss in dit, riktigt längesedan man åkte lokalbuss nu, man blir så bortskämd med körkort och bil! Vi pratade en del inför resan också. Känns som att det är det enda man gör nu förtiden. Varje gång man träffar gänget blir det att resan alltid kommer på tal. Något som har lett till att vi på söndag ska ha en "planerarkväll" då skjuts till och från Arlanda ska spikas, prat om packning o.s.v. Justia, ska återgå till Valbo. Jag hade inte tänkt köpa nåt men blev en sololja, som såklart ska användas flitigt under den senare delen av veckan i Gran Canaria, det blev även en ring, bild kanske kommer sen. Här är i alla fall en bild ifrån då vi fikade på Waynes...

Har fortfarande inte fått tillbaka min Vivaz som är på lagning (gått 1 månad och 10 dagar nu) så därför blir det lite halvkass kvalite på bilderna.


Längtar nu till 18 November och 7 Januari, då kommer ni finna mig i Läkerol Arena för att återse mitt älskade Färjestad live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0