söndagstänk

Godmorgon.

Såg på Top Gun igår innan jag somnade. Hur kan man inte älska Tom Cruise i Top Gun? Måste vara omöjligt. Döläcker den grabben var då. Nu har det ju dock gått 25 år men grabben ser ju inte så pjåkig ut nu heller.

Idag ska jag inte göra så mycket. Vaknade ganska nyligen efter att ha drömt om Gran Canaria faktiskt. Imorgon är det precis en månad kvar, vilket betyder att det är 31 dagar kvar idag. Känns både läskigt och kul på något sätt. Läskigt att tiden går så snabbt, för det betyder att det snart är studenten. En tid jag inte vill komma fram till. Vet att jag påpekat det förut men jag vill verkligen stanna på gymnasiet, jag trivs här, jag har mina kompisar här och jag vet exakt vad jag ska göra varje dag. Nästan så att man skulle vilja gå om så man fick åtminstone ett år kvar... Äsch, ska försöka se det ljusare. Ska försöka se fram emot allt som händer nu de här två sista månaderna, för just idag så är det precis två månader tills studenten. Men under de två månaderna som kommer har man massa roliga saker att se fram emot, det är ju Astondagen på lördag, jennie fyller snart år, frida fyller snart år, försäsongen startar, gran canaria, balen, studentveckan, och tillsist målet - studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0