PowerWalk och morgondagens planer

Har tidigare ikväll tagit en promenad med Hanna och då blev det även en tur förbi solariet. Ett ställe man inte besökt på ett tag men kan va skönt att inte känna sig lika vit som snön i huden nu när snön också, som tur var, börjar att försvinna. När jag kom hem tog jag det bara lugnt ett tag. Lugnt är precis vad det kommer vara imorgon också, eller ja om man anser till antalet lektioner jag har. Det enda som jag har är innebandy gym. klockan 09.00 imorgonbitti, vilket betyder att jag slutar 10.30. Har en del restuppgifter att göra så det passar rätt så bra att ha en nästintill ledig dag. Ska hem till morbror Magnus imorgon eftermiddag också eftersom han och tvillingbrorsan fyller år. På kvällen är det innebandyträning, bara två kvar nu.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0