nerve wracking

Final nummer 2. SAIK-FBK =2-2 efter full tid. Nu är det förlängning, går mot femte perioden nu. Galet! Riktigt jämn match, det kan sluta precis hur som helst men hoppas på färjestad, såklart. Har blivit paus nu btw. Hoppas att torpet håller tätt nu i sista och att axelsson avgör.

Jag har nog bara feber nu. Ganska hög feber dock, har inte vågat kolla eftersom jag inte har någon kraft till att gå och hämta termometern. Har inte spytt något mer vilket är något positivt, är det mitt knarkande av ipren och ispåse på pannan som hjälpt trot? Hjälper inte mot nerverna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ligger i sängen och kollar på matchen jag med..

Intressant med såna här långkörare :p Gissar på sju perioder, hehe.

Får se vilka som har mest krafter kvar ;)

Krya på dig tösen! Kram

2011-04-07 @ 23:09:53
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0