Nationella i Sv B

Har precis kommit hem från skolan. Härlig skoldag när man börjar 11.35 och slutar 12.35 ungefär. Hade bara det muntliga nationella provet i svenska. Jag pratade ju som sagt om vampyrer och personligen tycker jag att det gick ganska så bra. Tyckte det gick bra för alla i min grupp, men tillslut så fick jag MVG på det nationella talet så jag är riktigt nöjd. Min lärare tyckte att jag bjöd på mig själv. Något jag blev glad över att höra för jag förstår att jag kan anses som väldigt blyg och tyst i klassrummet, men de som känner mig vet nog hur mycket sanning det finns i det... Har dock alltid tyckt om att prata inför folk och trivs med det, skriver hellre ett tal som jag berättar än att jag ska skriva en uppsats.

På parkeringen vid skolan finns det inte bara bilar, det känns som att man verkligen bor i en storstad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0