Morfar 75 år

Har nyss kommit hem ifrån en heldag i Järbo. Morfar fyllde 75 så syskon ifrån Boxholm och Tranås var på besök, mina morbröder med tjej/fru/barn, min farmor och farfar, farbror, min familj och även lite vänner till morfar och mormor. Klockan 14.00 började allt med mat och sådär och sen vid 22.15 så åkte vi hem. En lång dag, men en mycket trevlig sådan. Tycker om att umgås med släkten. Står väldigt nära till väldigt många utav dom och mina kusiner är som extra syskon till mig. På första bilden har vi min minsta kusin, söta Maj...
Storebror till Maj, femåriga Pom som blåste såpbubblor under den tid då han inte kittlade mig och Sofia eller lät mig jaga honom
Morbror Magnus och Maria
Tillbringade en stor del av dagen med att jaga detta busfrö
Farmor och pappa
Pom hjälpte morfar/farfar med att blåsa ut ljusen på tårtan
Maria och Maj
Sötkusinerna
Mamma och Pom åt tillsammans
Denna söta bild på Pom får avsluta kvällens bildcollage. Nu ska jag sova, imorgon är det ett kärt återseende med stugan och hedesunda som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0