Loosing track

Hejhej!

Känns alltid konstigt att börja ett blogginlägg, efter nästan tre års bloggande har jag fortfarande "problem" med hur man ska börja inläggen. Ett "Hejhej!" låter väl snällt och trevligt men egentligen, vem hejar jag till? Jag ligger ju egentligen bara och skriver till en skärm, som jag tydligen också hejar på. Konstigt det där. Vilka problem man har som ungdom nuförtiden.

Aja, inte det jag skulle skriva om, kommer alltid in på andra spår. Hade väl egentligen inte så mycket intressant att säga förutom att jag måste plugga, och det är ju absolut inget intressant. Kan väl meddela att jag har beeptest imorgon i alla fall, något som inte heller är intressant. Haha, vi hörs imorgon, nu är det öva in tal som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0